אירוע פאנל בוגרים

אנימציה/אנימציה ישראלית/ישראלי/LIVE/מקצועי/14+

פאנל בוגרי אנימציה: תואר VS קורס מקצועי
”חשבתי ללמוד אנימציה, אבל איפה כדאי?? האם יש לזה ביקוש אחרי הלימודים? חייבים תואר או תעודה בשביל לעבוד בתחום? איך הכסף, יש כסף?”
אם חשבתם/ן ללמוד אנימציה, בטח כבר עלו השאלות האלו לראש, אז הגיע הזמן לקבל כמה תשובות!
בפאנל ישתתפו בוגרות ובוגרים מארבעת המוסדות המובילים בארץ: בצלאל, שנקר, ספיר ו -IAC.
נשמע על הלימודים ועל היום שאחרי, על השתלבות בתעשיית הגיימינג, יצירת סרטים לפסטיבלים, עבודה בסטודיואים גדולים ובניית קריירה עצמאית.

מנחה:
ענן גיבסון היא סטוריבורדית ומעצבת דמויות בוגרת בצלאל. כיום יוצרת את סדרת הרשת החדשה “משפחת פנסטה”, ביחד עם שותפיה ב-Irish Cow.

הפאנליסטים/ות:
מור ישראלי היא במאית קולנוע ואנימציה הפועלת כיום בפריז. בוגרת בצלאל ותוכנית התואר השני לבימוי אנימציה ב ‘la Poudrière’. סרטיה עטורי הפרסים הוצגו בפסטיבלים רבים ברחבי העולם.
אריאל צרור היא בוגרת שנקר, עובדת כיום כארט דיירקטור בחברת סטארט-אפ המייצרת תכנים דיגיטליים למוסדות חינוך, לשעבר ארט דיירקטור בחברת החדשות של רשת.
עומר גולדלאסט הוא אנימטור דו ותלת-מימד, בוגר המכללה הישראלית לאנימציה (IAC). עבד בסנובול על סדרות טלוויזיה כאנימטור וכבמאי אנימציה. כיום אנימטור בחברת uncaged על משחק ספורט למובייל.
אנה בלינקי היא מאיירת עצמאית, בוגרת מסלול סטופ-מושן במכללת ספיר. כיום עובדת בתור שכירה בחברת הגיימינג Playtika בתפקיד 2D artist .

האירוע מתקיים בשיתוף עם איגוד מקצועות האנימציה.

שיתוף:

המלצות בשבילך

סינון לפי תיוגים